Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Toimintasuunnitelma

Toimintasuunnitelma 2020

Toiminta jatkuu aktiivisena edellisvuosien malliin.
Kesätorstait kaffetellaan cruisaillen vanhaan malliin. Suositut ajot aloitetaan kelien mukaan, ehkä jo toukokuussa.

Ja muut kaavaillut aktiviteetit seuraavasti:

- 25-26.4
Kauden jäätävä avaus totuttuun tapaan Kasnäsissä 25-26.4.
Ämpäri ja sauna on varattu sekä huoneita tarpeen mukaan.
Ennakkoilmoittautuminen kokouksen aikana jaettavaan listaan

- 9.5
Liedon motoristikirkko klo.15.00.

- 23.5
8-ruukin kierros Tammisaaressa. Lisää tietoa myöhemmin kyseisen kerhon sivuilta.

Samana päivänä myös Hymyilevän Motoristin kevätpäivät Eurassa, 200 pientä kilometriä

- 3 – 5.7
Legendaariset Imatran Ajot ovat taas voimissaan ja ajetaan vanhalla katuradalla useamman luokan ollessa edustettuna. Muun muassa IRRC- katuratasarjan kauden yksi osakilpailuista siis Suomessa

10 - 12.7
Ja tietty Suomen ekat MotoGP-kisat Kymiringillä Iitissä.

Kesäviikonlopun pitempi reissu on kaavailtu Pärnuun tai Hiidenmaalle 27-30.8
Syksyn eleganttia tarjolla siis Wirossa. Uusi hallitus ottaneen asian pikaisesti tapetille
Myös tästä actionista on lista kierrossa tässä kokouksessa.

Ajokauden päätös ja kerhon pikkujoulut pidetään marraskuussa jossain paikallisessa rientolassa asianmukaisin riitein, juhlapuhein ja palkinnoin.
Ja jo huomattavan eeppisen maineen saaneet glögi-kimarat sitten taas joulun alla omissa tiloissa, torttua ja glögiä tarjolla kerhon piikkiin.

Nuo ja myös toistaiseksi nimeämättömät tapahtumat ovat tulevan hallituksen työlistalla ja mielellään myöskin jäsenten toiveita kuullaan ja huomioidaan.

Motokisoja Markku Artiolan lähettämän listan mukaan on, siis SM-tasoisia:
23-24.5 Pärnu, 6-7.6 Kymiring, 27-28.6 Kemora, 4-5.7 Imatra, 1-2.8 Alastaro ja 15-16.8 Motopark.

Mikäli kotokisat kiinnostavat, tuonnekin voisi johonkin väliin tuikata. ??

Kauden 2020 päättäjäiset Ravintola  " Oi Hanko " klo.18.00 alkaen

Ruokailu ja perinteiset palkinnonjaot ja puheet.